מעבד מזון נינג'ה PRO
ראשי  > מוצרי חשמל למטבח  > מעבדי מזון ומיקסרים  > מעבד מזון נינג'ה PRO
מעבד מזון נינג'ה PRO Ninja
מעבד מזון המבוקש - מוביל בתחום מעבדי המזון נינג'ה מקצועי לעיבוד מזון אחיד, קיצוץ, ריסוק וערבול כל מרכיבי המזון. מכינים ממרחים, רטבים כל סוגי הבצקים, סלטים, מחיות לתינוקות ואוכל בריא ומזין לכל המשפחה עם המעבד מזון המקצועי מבית נינג'ה PRO.

• מתאים להכנת 1 ק"ג בצק תוך 30 שניות!
• 4 תוכניות איכותיות המון אקססוריז ואביזרים נלווים לתוצאות מדוייקות יותר
• קל לניקוי הכול נשטף במדיח!
• מעבד מזון עוצמתי עד 2.1 ליטר, ולהכנת 1 ק"ג בצק במהירות.
• כולל, 2 דיסקים איכותיים, אביזר בעל 4 להבי קיצוץ לתוצאה מושלמת, אביזר לישת בצק וספר מתכונים בעברית!
אחריות: 4 + 1 שנים
זמן אספקה: עד 5 ימי עסקים
מק"ט 622356239837
משלוח לנקודת איסוף: 15 ש"ח
משלוח עד הבית: 25 ש"ח
למה אנחנו
שתף שיתוף מוצר
שאל אותנו על מוצר זה שאל אותנו על מוצר זה
מחיר 450.00 ₪ הוסף לעגלה הוסף לעגלה
יצרן Ninja    לכל מוצרי Ninja לחץ כאן
דגם


לאחר הרכישה להרחבת האחריות לעוד כ - 4 שנים הכנסו לאתר שריג<להפעלת האחריות עד 28 יום מיום הרכישה באתר שלנו.

מנוע:

במעבד מזון נינג'ה Professional עוצמת הספק המנוע הוא כמו לנהוג על רכב ספורט! עוצמה גבוה של 850W המתאימה לקיצוץ,עיבוד,ריסוק וטחינה של כל סוגי המזון, כולל הקשים ביותר, כגון: גזר, פירות קפואים, כרוב וזרעים.

נפח עד 2.1L מוצק ו1.9L נוזל

3 מהירויות הפעלה ידניות- LOW, HIGH, PULSE

להבים ואביזרים:

קערת מעבד 2.1 ליטר

4 להבים עוצמתיים בכל אביזר לתוצאה מדויקת:

  • להבים יעודיים להכנת בצקים, בלילות, פיצות, לחמים ועוגות
  • להבים לקיצוץ אחיד, מהיר ובריא יותר (פטנט נינג'ה)

2 דיסקים איכותיים:

  • דיסק לריסוק
  • דיסק דו צדדי לפריסה וגירוד

הקערה, הלהבים והדיסקים ניתנים לשטיפה במדיח כלים.

תכניות:

4 תכניות חכמות ואוטומטיות:

  • קיצוץ (CHOP)- פעימה והשהיה מתוזמנת המאפשרת תוצאת קיצוץ שווה.
  • מחית (PUREE) - יצירת כל סוגי הרטבים, החל ממחית או רוטב חלק ועד לממרחים במרקמים מושלמים.
  • חיתוך (SLICE) - מותאם לעבודה עם דיסק פריסה/גירוד ודיסק ריסוק לפעולת ריסוק וחיתוך ירקות מהירה.
  • ערבול (MIX)- ערבול של בצקים ובלילות להכנת עוגות, לחמים ופיצות.

כולל ספר מתכונים בעברית

דמי המשלוח

ההזמנה באתר תחויב בתשלום דמי משלוח בסכום שיצוין באתר, הנקבע בהתאם לאזור המשלוח וטווח הזמנים המבוקשים בהזמנה. יובהר כי דמי המשלוח הינם תשלום נוסף על תשלום ההזמנה ואינם תשר או תשלום אישי לשליח ו/או לכל גורם אחר המעורב בתהליך השילוח, ולא יועבר באופן אישי לאף אחד מהם.

משלוח חינם הינו מעל 300 שקלים וכפוף לתקנון – לא כולל מוצרים אשר כוללים משלוח נפרד והתקנה – לדוגמא: מקררים,מכונות כביסה ומוצרים העולים על 25 ק’’ג.

  1. סכום דמי המשלוח יצורף לחשבון הסופי ויוצג בפניך בעת האישור הסופי של פרטי ההזמנה.
  2. הקמעונאי שומר לעצמו את הזכות לעדכן את דמי המשלוח מעת לעת על פי שיקול דעתו הבלעדי ואינו מתחייב להודיע מראש על שינוי ו/או עדכון כאמור.
  3. דמי המשלוח אינם כוללים ‘’דמי התקנה’’ ו/או ’’הרכבה’’ אלא אם יצויין אחרת בעת הקנייה בחנות.
  4. ייתכן ויחולו דמי משלוח נוספים על מוצרי צריכה גדולים לרבות מוצרי חשמל , אקססוריז , מיטות , שולחנות וקונסולות ועוד.

 

אספקת המוצרים

המוצרים והמצרכים הנכללים בהזמנה יסופקו לכם באמצעות שליח (להלן: ה"משלוח").

  1.  יש אפשרות, ולפעמים דרישה, לאיסוף עצמי של הזמנה. באיסוף עצמי, על הלקוח לאסוף את הזמנתו באופן עצמאי במועד הנבחר, מהסניף הקרוב לביתו, בתיאום עם הקמעונאי.

  2. המוצרים הנכללים בהזמנה יסופקו למען שיימסר על ידך במועד ההרשמה או למען שיפורט בטופס פרטי המשלוח. כמו כן, תתבקש לבחור את התאריך וטווח השעות המועדף לקבלת המשלוח בהתאם לאפשרויות האספקה המוצעות באתר. מועדי המשלוח המוצעים באתר כפופים ליכולת האספקה של הקמעונאי ולשיקול דעתו הבלעדי. במועד שבחרת, עליך להיות נוכח בכתובת על מנת ששליחי הקמעונאי יוכלו למסור לך את המשלוח.

  3. הקמעונאי יעשה כל שביכולתו על מנת לספק את כל המוצרים בהזמנה ובמועד, אולם לא תמיד כל המוצרים יהיו זמינים ועל כן, הקמעונאי אינו מתחייב לספק את כל המוצרים בהזמנה בין אם צוין כי הם במלאי ובין אם לאו ולא תהא לך כל טענה ו/או תביעה כל שהיא כלפי הקמעונאי בגין אי אספקת מוצר כלשהו מההזמנה. יובהר כי מוצר שלא יסופק על ידי הקמעונאי לא יחויב בתשלום.

  4. במידה שהקמעונאי לא יוכל לספק את ההזמנה כפי שהוזמנה על ידי הלקוח, מוקד שירות הלקוחות יעשה ניסיון לפנות אל הלקוח על מנת להודיע ללקוח על כך ולקבל את הסכמתו של הלקוח לאספקת המוצר החלופי. ככל שמוצר מסוים אינו זמין במלאי, אך קיים מוצר חלופי, הקמעונאי ינקוט במדיניות החלפה בהתאם לבחירת הלקוח. לפיכך, בעת אישור ההזמנה, על הלקוח לסמן את מדיניות ההחלפה הרצויה לו, כגון, החלפה לאחר התייעצות (טלפונית) עם הלקוח, החלפה ללא התייעצות עם הלקוח או איסור על החלפה, כאשר הקמעונאי יפעל בהתאם לבחירת הלקוח.

  5. הלקוח מתחייב כי הוא או מי מטעמו יקבל את ההזמנה בעת אספקת המוצרים. לחילופין, יוכל הלקוח, בזמן ביצוע ההזמנה, לאשר את השארת ההזמנה ליד דלת ביתו או בכל מקום אחר הסמוך למענו. בזמן אספקת ההזמנה או איסוף עצמי על ידי הלקוח, הקמעונאי או מבצע המשלוח מטעמו רשאים לבקש מהלקוח או מהנציג המורשה להציג תעודת זהות ו/או את כרטיס האשראי ששימש לביצוע ההזמנה הרלבנטית.

  6. יובהר, כי במידה ובעת מועד אספקת המוצרים, לא יהיה הלקוח ו/או מי מטעמו במען אליו הזמין את משלוח המוצרים, והלקוח לא אישר בעת ביצוע ההזמנה כי הינו מאשר השארת ההזמנה ליד דלת ביתו או בכל מקום אחר הסמוך למענו, תוחזר ההזמנה לחנות ועל הלקוח תהא האחריות לתאם עם שירות הלקוחות את מועד האספקה בשנית. אי קביעת מועד הזמנה חדש על ידי הלקוח, לא תפטור אותו מתשלום ההזמנה שבוצע על ידו.

  7. במשלוח המוצרים בשנית יחויב הלקוח בנוסף לתשלום דמי המשלוח הראשוניים גם בתשלום דמי משלוח נוספים.

  8. יובהר, כי ככל שאושר על ידי הלקוח השארת ההזמנה בסמוך לדלת מענו או במקום אחר הסמוך למענו, מסכים ומאשר הלקוח, כי האחריות בדבר המוצרים הינה שלו בלבד ובכל במקרה של גניבה ו/או קלקול ו/או כל טענה אחרת בקשר לכך לא יוכל לבוא הלקוח בטענות ו/או תביעות כנגד הקמעונאי .

 

אי עמידת הקמעונאי במועד האספקה המבוקש מכל סיבה שהיא לא תפטור, בכל דרך שהיא, את הלקוח מחובת התשלום בגין האספקה.

משלוחים חינם מעל קנייה

  1. המבצע בכפוף לתקנון החנות 
  2. במידה והרשת הגיעה למכסה שהקדישה למבצע ספציפי זה בפרק תקופת הזמן הינה רשאית לבטל כל הזמנה למשלוח חינם שבוצעה לאחר ההזמנה
  3. על מנת לממש את המשלוח חינם תראו הטבה במסך התשלום
  4. משלוח חינם לא כולל משלוחים מורכבים ומוצרי חשמל גדולים הדורשים התקנה
  5. במידה ונדרש שילוח מעל קומה 2 ייתכן ויידרש תשלום נוסף
  6. הנהלת החנות רשאית לבטל מבצע זה בכל עת
  7. הנהלת החנות יכולה להגביל או להחריג מוצרים ספציפיים מהנחה קולקטיבית זו לראות עינייה ייתכן ויחולו טעויות מינוריות באתר אך ההודעה שהמשלוח אינו כלול במחיר ההנחה יופיע בדף המוצר – כמו כן במידה וקיימת טעות נבקש להודיע באופן מיידי למייל support@homs.co.il או בצור קשר לאחר זמן תיקון התקלה יעשה ביום קבלת ההודעה ולא יאוחר משלושה ימי עסקים.
  8. זמן אספקת המשלוח הינו מתחיל החל מיום העסקים הבא לאישור ההזמנה ואינם כוללים את ימי שישי ושבת.

מדיניות עבודה בשישי שבת ובכלל 

לקוחות יקרים, לפני ביצוע ההזמנה חשוב לנו שתדעו כי:

הזמנה שתתקבל בימי שישי, שבת, ערבי חג וחג - תיחשב כהזמנה שהתקבלה ביום העסקים הבא.
ימי שישי, שבת, ערב חג וחג - אינם נחשבים ימי עסקים. אנו לא מחייבים אתכם (הלקוחות) בימים אלה כיוון שהעסק סגור.

בנוסף נבקש לא לבצע הזמנות בימים אלו מפאת קדושת ושמירת השבת.

 

 

 

 

 

 

 

דברו איתנו
phone

שעות פעילות:
ימים א’ – ה’: 21:00 – 9:00
ימי ו’ וערבי חג: 14:00 – 9:00

_ _ _ _ _

כתובת: 
סניף צפת: דרך שוקולד 7 , צפת

סניף מעלות : חרושת 8 , מעלות תרשיחא 

סניף מעלה אדומים : שדרות המייסדים 15, מעלה אדומים | מתחם העיצוב דיזיין סיטי קומה 3


טלפון: 048798320
תלונות הציבור: 026783088

מרכזיית קבוצת ספיר: 1599-50-1221
פקס: 02680648

_ _ _ _ _

אימייל פניות לקוחות:

הומ'ס - support@homs.co.il

קבוצת ספיר - Office@sapir-group.co.il

מי אנחנו
homs

credit cards
Copyright © 2022 all rights reserved | נבנה ע"י לוגייט טכנולוגיות