הומס - הבית לובש סטייל
מדיניות ביטול עסקה
מדיניות ביטול ושינוי הזמנה  תוכלו ליצור איתנו קשר בכל עת בלשונית צור קשר או דרך צ'אט האתר!  

 

  1. כל בקשה לשינוי יש להפנות למוקד שירות הלקוחות של האתר בטלפון 04-879-8320 או 1599-50-1221
  2.  או בדואר אלקטרוני בכתובת OFFICE@SAPIR-GROUP.CO.IL , בעת הפניה תתבקש להזדהות באמצעות שם משתמש והסיסמא שבחרת במהלך הרישום לאתר.
  3. בהתאם לסטטוס ההזמנה של הלקוח, יהיה הלקוח רשאי לשנות ו/או לבטל את ההזמנה רק עד המועד בו החל הקמעונאי לאסוף את המוצרים הכלולים בהזמנתך. יובהר, כי במקרה כאמור לעיל, בו ניתן לבטל את המשלוח הסכום ששולם בגינה יוחזר במלואו ללקוח, בהתאם ובכפוף להוראות חוק.
  4. צרכן הרוכש מוצר באתר זה רשאי לבטל את העסקה ולהחזיר את המוצר בהתאם להוראות בדבר ביטול עסקת מכר מרחוק כאמור בחוק הגנת הצרכן, התשמ"א-1981 (להלן: “החוק”). הצרכן נדרש לבדוק את המוצר עם קבלתו
  5. עסקה לרכישת מוצר אשר בוצעה באתר, רשאי הצרכן לבטלה באמצעות הודעה בדבר ביטול העסקה לחברה, החל מיום עשיית העסקה ועד 14 ימים מיום קבלת המוצר או מיום קבלת מסמך המכיל את עיקר תנאי העסקה, לפי המאוחר מבניהם, והכל בהתאם להוראות החוק. היה הצרכן אדם עם מוגבלות, אזרח ותיק או עולה חדש, זכותו של הצרכן כאמור לביטול עסקה לרכישת מוצר אשר בוצעה באתר היא בתוך ארבעה חודשים מיום עשיית העסקה, מיום קבלת הנכס או מיום קבלת מסמך עקרי העסקה, לפי המאוחר, ובלבד שההתקשרות בעסקה כללה שיחה בין העוסק לצרכן, ובכלל זה שיחה באמצעות תקשורת אלקטרונית.
  6. בביטול עסקה שלא עקב: (1) פגם או אי התאמה במוצר; או (2) אי אספקה במועד שנקבע בעסקה; או (3) כל הפרה אחרת של תנאי העסקה- תחזיר החברה בתוך 14 ימים מיום קבלת הודעת הביטול, את אותו חלק ממחיר העסקה ששולם, ככל ששולם, תבטל את החיוב בשל העסקה, תמסור עותק מהודעת ביטול החיוב ולא תגבה מהצרכן סכום כלשהו, למעט דמי טיפול בסך 5% מערך העסקה או 100 ₪, לפי הנמוך מביניהם, וזאת מבלי לגרועע מיתר זכויות החברה בהתאם להוראות החוק. על הצרכן להחזיר את המוצר, על חשבונו, למקום העסק של החברה. עלות ההחזרה חלה על הצרכן ותשולם על ידו לחברה ככל שהחזרת המוצר תתבצע באמצעות שליח מטעם החברה.
  7. בביטול עסקה עקב פגם או אי התאמה במוצר או עקב אי אספקה של המוצר במועד שנקבע בעסקה או בשל כל הפרה אחרת של תנאי העסקה- תחזיר החברה בתוך 14 ימים מיום קבלת הודעת הביטול, את אותו חלק ממחיר העסקה ששולם, תבטל את החיוב בשל העסקה, תמסור עותק מהודעת ביטול החיוב ולא תגבה מהצרכן סכום כלשהו. הצרכן יעמיד את המוצר (וכל נכס אחר שקיבל בעקבות עשיית העסקה) לרשות החברה במקום שבו נמסר לו ויודיע על כך לחברה. 

    החזרת מוצרים

    1. הלקוח מתבקש לבדוק את תכולת המשלוח מיד לאחר קבלתו ולהשוות אותו הן להזמנה והן לחשבונית. בכל שאלה או בירור אודות ההזמנה שסופקה תוכל לפנות למוקד שירות הלקוחות של האתר בטלפון 04-879-8320 או בדואר אלקטרוני בכתובת מייל OFFICE@SAPIR-GROUP.CO.IL  תוך 24 שעות ממועד האספקה.
    2. לאחר אספקת המשלוח, ניתן להחזיר את המוצרים שנרכשו לסניף הקמעונאי, בתנאי שהם סגורים באריזתם המקורית ולא נעשה בהם כל שימוש. את ההחזרה יש לתאם עם מוקד שירות הלקוחות של האתר, לפי פרקי הזמן המפורטים להלן:
       
      1. מוצרים שאינם מוצרי מזון או טובין כהגדרתם בחוק הגנת הצרכן, התשמ"א-1981 – עד שבועיים מיום קבלת המשלוח.
    3. לאחר החזרת המוצרים תזוכה במחיר ששילמת עבורם, לא כולל דמי המשלוח. ככל שהזיכוי הכספי יתבצע באמצעות מוקד שירות הלקוחות, יתכן ותתבקש לספק את קוד האבטחה של כרטיס האשראי (CVV) באמצעותו ביצעת את ההזמנה. הקמעונאי יהיה רשאי לגבות ממך דמי ביטול בשיעור של 5% ממחיר העסקה, או 100 ₪ לפי הנמוך מבין השניים, ובלבד שההחזרה לא נבעה מפגם או קלקול במוצר. במקרה של פגם או קלקול במוצר, לא תחויב בדמי ביטול, הכול בהתאם לשיקול דעת הקמעונאי.
    4. הקמעונאי רשאי לשנות ו/או לבטל הזמנה ובלבד שימסור על כך ללקוח הודעה לפני מועד האספקה. במקרה של ביטול לא יחויב הלקוח בתשלום סך ההזמנה, ובמקרה של שינוי יחויב הלקוח בהתאם להזמנה ששונתה.
    5. יודגש כי החזרת מוצרים וביטול הרכישה תהיינה בהתאם ובכפוף להוראות החוק, לרבות הוראות חוק הגנת הצרכן, התשמ"א – 1981, הוראות חוק המכר, התשכ"ח – 1968, והוראות חוק כרטיסי חיוב התשמ"ו – 1986, ו/או בכפוף למדיניות הקמעונאי, כפי שיקבע מעת לעת.

     ביצוע ההזמנה והתשלום

    1. התשלום באתר יתבצע באמצעות כרטיס אשראי תקף בלבד אשר הונפק על ידי אחת מחברות האשראי הפועלות בישראל, בכפוף לכך שהן מתירות ביצוע תשלומים ברשת האינטרנט בהתאם לסוג הכרטיס האשראי שבידכם וכן בעלי חשבון PayPal. כמו כן, ניתן לבצע תשלום בשיחת טלפון עם שירות הלקוחות במספר 04-879-8320 או לחילופין על ידי יצירת חשבון בחנות, לפי שיקול דעתו של הקמעונאי.
    2. הקמעונאי אינו אחראי ולא יהיה אחראי לכל טענה בדבר אי נכונות ו/או אי דיוק ו/או פגמים בפרטים שנמסרו על ידיך בעת ביצוע הזמנת השירות ו/או לגבי פרטים שלא נקלטו במערכת המחשב של הקמעונאי ולכל נזק, חיסרון כיס, וכל טענה אחרת בקשר עם ביצוע משלוח ו/או הזמנה.
    3. הקמעונאי שומר לעצמו את הזכות לקבוע הסדרי תשלומים אחרים ו/או אמצעי תשלום נוספים ככל שיבחר לפי שיקול דעתו הבלעדי, לרבות הסדרים לתשלום באמצעים שונים מכרטיסי אשראי.
    4. תנאי האשראי יהיו בהתאם לתנאים הנהוגים אצל הקמעונאי בעת מועד ההזמנה. מועדי התשלום ומספר התשלומים האפשרי יוצגו לאישורך בעת אישור ההזמנה.
    5. הקמעונאי יהיה רשאי להגביל את כמות כל סוגי המוצרים ו/או מספר יחידות ו/או מספר מוצרים מקסימאלי עבור כל הזמנה.
    6. דמי המשלוח יהיו שונים בין מוצר למוצר כפרט ולעגלה שלמה אי לכך,הסכום הקבוע הינו הסכום המופיע בעת התשלום בנוסף ’’למשלוח’’
    7. התשלום לא יכלול ‘’דמי התקנה’’ ו/או ’’טיפ’’ ו/או ‘’משלוח למוצרי חשמל גדולים’’
    8. לאחר ביצוע ההזמנה, יוכל הלקוח לעקוב אחרי מצב ההזמנה שלו דרך חשבונו באתר.

 

 

דברו איתנו
phone

שעות פעילות:
ימים א’ – ה’: 21:00 – 9:00
ימי ו’ וערבי חג: 14:00 – 9:00

_ _ _ _ _

כתובת: 
סניף צפת: דרך שוקולד 7 , צפת

סניף מעלות : חרושת 8 , מעלות תרשיחא 

סניף מעלה אדומים : שדרות המייסדים 15, מעלה אדומים | מתחם העיצוב דיזיין סיטי קומה 3


טלפון: 048798320
תלונות הציבור: 026783088

מרכזיית קבוצת ספיר: 1599-50-1221
פקס: 02680648

_ _ _ _ _

אימייל פניות לקוחות:

הומ'ס - support@homs.co.il

קבוצת ספיר - Office@sapir-group.co.il

מי אנחנו
homs

credit cards
Copyright © 2022 all rights reserved | נבנה ע"י לוגייט טכנולוגיות